نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار باشگاه یوونتوس

آخرین اخبار باشگاه یوونتوس

یوونتوسی ها سرانجام از میان دیپای و میلیک موفق به خرید بازیکن لهستانی شدند و حالا او باید محبوبیت خود را نزد هواداران تیم یوونتوس ایتالیا به دست بیاورد. در ادامه اخرین اخبار باشگاه یوونتوس را دنبال خواهیم کرد.

 

دلنری:

 

تجربه من در یووه؟ ما اولین سنگ های آن زمان را گذاشتیم. فصل بعد تغییرات زیادی در بازار رخ داد. اگر یک سال بعد می آمدم، شاید هم برنده می شدم. امسال یووه بهتر از فصل گذشته شروع کرده است. هرگز فراموش نکنیم که آنها پوگبا، دی ماریا و کیزا را دارند، بازیکنان فوق العاده ای که پس از بازگشت تفاوت ایجاد می کنند. میلیک؟ آیا او می تواند به جای ولاهوویچ بازی کند. بلکه با هم.

 

پارادس:

 

به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس به صورت قرضی با حق بازخرید مشروط تحت شرایط خاصی به پاردس نزدیک خواهد شد، این می تواند به یک تعهد تبدیل شود.

 

خط حمله:

 

ایوان زازارونی در این رابطه مدعی شد که موراتا انتخاب اول یووه بود ولی نشد، سپس یووه به سراغ دیپای رفت که آن هم نشد و در نهایت میلیک را به خدمت گرفت.

 

نام جدید:

 

تیم دوم یوونتوس نام خود را تغییر داد و بر اساس اعلام رسمی نام جدید Juventus Next Gen شد.

 

میلینکوویچ:

 

مدیاست مدعی شد که یوونتوس درخواست رسمی خود را برای میلینکوویچ ساوویچ ارائه کرد ولی رقم یوونتوس با رقم درخواستی لاتزیو تفاوت زیادی داشت.

 

میلیک:

 

میلیک قبلاً شماره پیراهن را برای ماجراجویی یوونتوس انتخاب کرده است: مهاجم تیم ملی لهستان متولد 1994 پیراهن با شماره 14 را در این فصل به تن خواهد کرد و این پیراهن در فروشگاه آنلاین رسمی باشگاه یوونتوس به فروش می رسد. در گذشته نزدیک، پیراهن شماره 14 یووه را مهاجمان دیگری مانند یورنته و ووچینیچ می پوشیدند.

 

صحبت های میلیک:

 

من یک مهاجم هستم و به تیمی می آیم که واقعاً شیوه بازی خود را دارد و بازیکنان قوی دارد. امیدوارم با آنها رشد کنم، تأثیر مهمی بگذارم و هر روز یاد بگیرم. در مارسی تجربه خوبی بود، آنجا احساس خوبی داشتم. اما دلم برای ایتالیا تنگ شده بود و خوشحالم که برگشتم. من خیلی هیجان زده هستم، این یک روز زیبا برای من است. من با یک باشگاه بزرگ و یک تیم بزرگ قرارداد امضا کردم، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان. من هم خوشحالم که به ایتالیا برگشتم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: